.....09.14.......

        Tid: 09:14:25 Datum: 2009-01-11
Söndagmorgon och jag är redan vaken.
Hungrig är jag också, så det bli väl snart till att gå till köket och hitta något att äta.

Vad händer idag då?
Vet inte om det blir Väla för sambon ska väl lämna tillbaka en telefon som han inte ville ha,
men jag vet inte om jag har lust och åka till Väla idag.
Känner mig lite nere och ledsen.
M ska komma idag också och lämna en klänning som jag har köpt av henne. :)
Nu gäller det bara att jag ska röra på mig så jag kan komma i den (om den är för liten, har inte testat den)
i slutet av feb. då B.s pappa fyller år.
Jag funderar också på om jag ska ta bort mina naglar idag... de är lite långa och jag stör mig mest på dem nu.

Skriver förhoppningsvis mer senare idag, när jag fått något i magen och när jag hittat inspirationen och lusten igen.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0