Reprisen av Let´s Dance

        Tid: 12:54:31 Datum: 2009-02-08

Ligger nerbäddad i soffan och tittar på reprisen av Let´s Dance och tänkte att jag skulle försöka skriva ner mina åsikter kring paren medan de dansar:

* Magnus & Annika
Detta är ett par jag tycker om. Jag tycker att de passar så bra ihop och kompletterar varandra väldigt bra.
Alltid lika snygga i sina kläder. Dansen samba är jag tyvärr inte så förtjust i, kändes mer som disco än samba och jag tycker inte heller riktigt att samba är deras dans.

* Nichlas & Jeanette

Jag tycker Niclas för det mesta ser trött, blek och sliten ut. De dansar ju väldigt bra, men Niclas kunde ju dansa sedan innan. Tycker inte om Jeanettes klänning denna gången, ser ut som två tygbitar som hålls ihop av en och annan tråd på sidorna. Tycker att hon kunde matchat hans kläder lite bättre. Vet inte om det är jag som inte tycker om samba, men jag tycker inte heller att detta påminde om samba.

* Kitty & Anders
Detta är inte ett utav mina favoritpar och helt ärligt tycker jag inte att hon har och göra i Let´s Dance. Hon tramsar och är riktigt löjlig och irriterande med sina presenter. Hennes kläder är också hemska och hon borde ha varit den som åkte ut först och jag förstår inte hur hon fortfarande kan vara kvar. Hon förbättrar sig inte heller från vecka till vecka som de andra paren gör. Nej, jag tycker det är dags för Kitty att lämna programmet och ägna sig åt sina andra tramsiga grejer som kanske passar henne bättre.

* Carl-Jan & Maria
Han är inte heller en utav mina favoriter och han kan också få lämna tycker jag. Han har ingen känsla alls för dans och jag tycker han är stel och orörlig varje gång. Jag tycker också att han är en aningen sliskig för min del. För det mesta snygga kläder. Samban för min del går för långsamt, för jag har fått för mig att det är en snabb dans med fart och fläkt i och det tycker jag inte att de levererar.

* Hasse & Charlotte
Har ingen direkt åsikt om detta paret. Tycker varken att de ska vara kvar eller att de ska åka.
Tycker inte alls om hennes kläder till samban. Tycker att det ska vara antingen kjol eller klänning som är riktigt sambainspirerad. Toppen är riktigt fin, men hon skulle haft en snygg svart kjol till eller en i samma tyg som toppen.
Ok dans.

* Elisabet & Tobias
Ungefär samma åsikt som Kitty. Tycker inte att hon har och göra i programmet, men hon dansar och försöker mer än vad Kitty gör. Elisabet tar det på större allvar, men varje vecka får man höra att hon har ont där eller där och då tycker jag att det är bättre hon hoppar av och låter de andra som vill och kan får vara kvar. Bättre klädd till samban än vad hon tidigare varit i sina hemska korsetter. Det syns att Elisabet har ont och att hon inte gör så mycket som hon skulle kunna och hon behöver en rullator att stödja sig på.
Nej, åk hem istället Elisabet och ta hand om dig och din kropp.

* George & Maria
Har inte tyckt om honom från början. Tycker inte om det faktum att han har en lila skjorta och hon en blå klänning, antingen har de båda lila eller de båda blått. Tycker inte att han klarar dansen så bra heller.. känns som om han inte riktigt får in någon taktkänsla och jag tycker inte att George och Maria gör något bra par tillsammans.

* Morgan & Helena
Riktigt bra och de är fina tillsammans. Tycker dock inte om att han blir så sentimental i varje program, blir tårögd för nästan varje sak juryn säger till honom. Hfätiga kläder och jag älskar att de kan bjuda på sig och på varandra när de dansar. Roliga och titta på. Hippie tänker jag på istället för samba, men det gör kanske inte så mycket. :P

* Laila & Tobias
Vid en närmare titt på Laila ser hon väldigt gammal och trött ut men i dansen ser de alltid lika snygga ut tillsammans och alltid snygga kläder. Dansar väldigt bra tillsammans och de bjuder också mycket på varandra och på sig själva. De har alltid häftiga lyft och om inte dessa går till topp 3, så vet jag inte vad det är med programmet.

Paret som fick åka ut:



Foto: Mikael Schulz/Agent Bauer/TV4
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Diana

Så fin blogg du har! Besök gärna min! =) Just nu pågår det en tävling, "modell för en dag" där du kan vinna en modellfotografering av en fotograf! Delta gärna! =) // Diana

2009-02-08 @ 15:11:04
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0