Frukost

        Tid: 09:53:25 Datum: 2009-02-02
Nu har jag ätit "frukost", men man kan egentligen inte kalla det för frukost eftersom jag endast ätit en apelsin.



Jag är inte speciellt hungrig, utan jag mår faktiskt mest illa idag. Känner mig lite väl trött och hängig också idag, lite matt i benen och yr. Ingen aning om vad det är.. kan ju kanske ha något och göra med att jag varit förkyld och sådant den senaste veckan. Kroppen börjar väl bli trött... men jag tycker egentligen att den borde bli piggare och piggare.... men....
Jag får väl helt enkelt vila och ta det lungt och se om det går över.
Jag hatar att må så här... men jag tror att det har med förkylningen och hostan att göra i kombination med ångest och panik. *andas in & andas ut* Jag tänker så nu så jag inte ska stressa upp mig och må ännu sämre.

Nej, nu ska jag ge mig ut en runda med Fatika så jag kan få lite luft och lite annat att tänka på.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0