....10.13......

        Tid: 10:13:52 Datum: 2009-02-05
Torsdag idag och det känns som om förra veckan och denna veckan bara flöget förbi och jag har inte gjort något vettigt. Förra veckan var jag sjuk och mådde riktigt dåligt. Blev något sånär frisk måndag - tisdag denna veckan, men jag är förvisso fortfarande förkyld.. men det får man väl stå ut med. Men när jag precis blivit "frisk" så igår var det dags för magen. Jag hatar verkligen "kvinnliga veckan" för jag har så fruktansvärt ont i magen.

*suckar*

Det är så tråkigt och inte riktigt ha något att göra. Igår var jag duktig och packade lite lådor då tiden går fort nu.. Vi flyttar väl om 6-8 veckor och det går fort. Det känns förvisso som om jag inte kan packa så jätte mycket mer för då känns här så väldigt tomt och vi ska ju ändå bo här ett tag till.

Nej, nu ska jag se om jag kan komma på något att göra idag.
Några ideér??
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0