Sjuker

        Tid: 12:38:40 Datum: 2009-12-10

Finns där ingen dvärg som heter Sjuker. :P
Nej, såklart det inte finns... men det hade varit kul med en sådan. :)

Idag känner jag mig allt annat än pigg och kry. :(
Började redan igårmorse när jag vaknade, men klarade ändå av dagen ok. När jag sedan gått och lagt mig igårkväll så kunde jag inte somna för jag var så varm att jag bara snurrade runder i sängen + att jag var öm överallt. När jag legat och snurrat i säkert två-tre timmar, gick jag ner på soffan och lade mig istället så sambon kunde få sova lite. Efter någon timmes tv-tittande lyckades jag somna. Idag är jag fortfarande öm i kroppen och tung i huvudet. :( Inte alls kul......

Ikväll ska vi nog iväåg och köpa gran. :) Jag hade tänkt att jag skulle med... men det får vi väl se om jag orkar. Det är ialla fall tänkt att jag ska klä granen antingen imorgonkväll eller lördagkväll.

Har ni en riktigt gran eller en platsgran?
Varför har ni just det, antingen en riktig eller plast?

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Monica

Vi hade riktig gran förra året och det blir det detta året oxå =) Dock om theodor skulle uppvisa allergi så bytas den ut illa kvickt vill jag lova =) Vi ska köpa vår till nästa helg, vågar inte ha den uppe för tidigt för då e väl theodor där o river ner allt! Haha

Hör av dej när du blir frisk =)

2009-12-10 @ 13:01:35
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0