Petra Hissar & Dissar

        Tid: 09:13:48 Datum: 2009-12-01

You are in, You are out

Hissar:


* Sanna Bråding i Vakna med The Voice. Tycker om henne bättre än Josefin Crafoord. Sanna är roligare och kan skämta på ett helt annat sätt och hon är så där rak och ärlig på ett härligt sätt.

* Lady Gaga. Jag gillade inte henne innan, men nu tycker jag om hennes musik. Hon har en härlig röst.

* Clementiner. Finns ju nästan ingen godare frukt och den luktar jul. :)



Dissar:

* Skolan.. ialla fall för tillfället. Vet inte om det beror på brist på motivation ifrån min sida eller om det är skolan i sig och hur den är upplagd.

* Huvudvärk, vilket jag har ofta.

KATEGORI »  | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: simone

sv: Jo.. själv atoryn är mycket lik många andra, akterna var inget fel på - bara slutet som kom så arubt, poff typ ^^

2009-12-01 @ 09:58:14
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0