Julafton

        Tid: 07:21:12 Datum: 2009-12-24

Jaha, då är det julafton år 2009 idag. :)
Den där julkänslan som var så härlig när man var liten, infinner sig inte idag. Tror det har mycket och göra med att vi inte ska fira med mina föräldrar idag, utan i år är det hos hans familj som gäller.
Imorgon ska mina föräldrar och min ena bror komma till oss för och fira jul. :)

Just nu ligger jag nerbäddad i soffan och funderar på om jag ska vila ett tag till.
Ska vara hos hans föräldrar vid 13.00 idag och sedan blir det väl en lååååååång dag där. :/

Ialla fall så vill jag önska er alla som kommer in på min blogg idag en riktigt GOD JUL!!



Bild: Jag, Nikon D60

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan gumman. Hoppas att ni får det mysigt idag med dina föräldrar :) SJälv ska vi bara ta det lugn. Ska till hans syrra imorgon o fira jul med hans mamma. Inget jag ser fram emot men man får ju göra det. Kram

2009-12-25 @ 12:26:28
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0