Ingen bra dag

        Tid: 09:33:14 Datum: 2009-12-09

Vaknade för ca 1,5 tim sedan och kände mig inte alls bra.
Feber, öm i kroppen och lite känningar i halsen.
"Toppen" tänker jag och går ner i köket och tar mig en Ibumetin. Jag har verkligen inte tid och vara sjuk idag, imorgon eller på fredag. Jag har verkligen fullt upp och hur jag ska hinna med allt utan och gå på knäna... Ja, det vet jag inte. Jag har en hemtenta jag måste skriva klart idag. Imorgon har jag en bok jag måste skriva en bokpresentation på och den får inte vara över 5 min för då blir man underkänd med en gång. (högskola är underbart) Dessa två saker ska examineras på fredag... dvs om två dagar... och jag har inte kommit halvvägs med något utav det. Blir jag nu dessutom sjuk också.... ja..... då kan jag lika bra lägga mig under täcket och gå i ide tills sommaren.

Jag vill att denna veckan ska vara över. Jag vill åtminstone att det ska vara fredagkväll.
Jag skulle summera denna veckan som en vecka ifrån helvetet. :(

KATEGORI » Skola / utbildning | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0