2009-lista

        Tid: 09:10:07 Datum: 2009-12-29
Denna lista fann jag hos Kenza och jag älskar listor, så därför tog jag den och svarade på den själv. :) 

1) Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, vem har inte gjort det i år. Jag köpte ett hus tillsammans med min sambo, jag var tvungen att avliva min älskade Fatika (som jag saknar oehört mycket), jag köpte en systemkamera, jag började på Malmö Högskola m.m. 
2) Höll du några av dina nyårslöften? Nej, det gjorde jag inte och ska därför inte göra samma löfte i år. :P
3) Blev någon/några av dina vänner i år? Nej, inte vad jag kan komma ihåg... det var 2008.
4) Dog någon som stod dig nära? Abslout, min älskade Fatika. En stor saknad efter henne finns fortfarande och kommer nog att alltid finnas mer eller mindre.
5) Vilka länder besökte du? Inga, har varit i Sverige hela 2009. Har inte ens varit i Danmark i år.
6) Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En bebis tillsammans med sambon, en berner sennen valp och er närmare relation till mina vänner.
7) Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 9:e februari då jag miste Fatika och 13:e mars (som också är min födelsedag) för då köpte vi vårt hus.
8) Vilken var din största framgång år 2009? Jag vet inte.... vet inte ens om något jag gjort kan kallas för framgång.
9) Största misstaget? Vet inte... så då kan jag inte ha gjort något väldigt stort misstag detta året.
10) Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, det har varit småförkylningar... men annars har jag varit väldigt skonad mot sådana saker just detta året.
11) Bästa köpet? Huset, min systemkamera och min dator.
12) Vad spenderade du mest pengar på? Huset och räkningar
13) Gjorde någonting dig riktigt glad? Många saker har gjort mig glad, men inte någon stor sak som gjort mig extremt glad.
14) Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2009? Jag är ingen sådan människa som sätter en låt i samband med ett visst år.
15) Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare
16) Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med mina vänner, tagit för mig mer av livet, visat uppskattning för familj och vänner m.m.
17) Vad önskar du att du gjort mindre? Ältat saker och ting, stött bort människor som bara vill väl.
18) Hur tillbringade du julen? Julafton tillsammans med sambon och hans famil, Juldagen tillsammans med sambon och min familj. Nästa år blir det tvärtom. :)
19) Blev du kär i år? Nej
20) Favoritprogram på tv? Oj, svårt..... One Tree Hill, Bones m.fl.
21) Bästa boken du läste i år? Svårt det också... det har varit ett dåligt bokläsarår för mig... Kanske ska skriva den jag håller på med just nu I cirkelns mitt av Dan Brown.
22) Största musikaliska upptäckten? Lady GaGa.... tyckte inte om henne från början, men nu är jag stor fantast av hennes musik... ialla fall det mesta av det... speciellt Paparazzi.
23) Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja, en riktigt fin ljuslyckta och pengar till en tatuering. (som aldrig blev av)
24) Något du önskade dig, men som du inte fick? Nej
25) Vad gjorde du på din födelsedag år 2009? Jag hade en fest för familj, släkt och vänner.
26) Finns det någonting som skulle kunna gjort ditt år ännu bättre? Ja, att Fatika fick finnas kvar, en bebis, en ny berner sennen valp och umgåtts mer med familj och vänner.
27) Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Leggins och stora överldelar.... mestadels i svart.
28) Vad fick dig att må bra? Min familj (sambon räknas till min familj), vänner.
29) Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen, är inte direkt någon kändismänniska.
30) Vem saknade du mest? Fatika
31) De bästa nya människorna du träffat? Tja.... om jag ska skriva någon så blir det Linda i skolan.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0