091230

        Tid: 10:46:33 Datum: 2009-12-30
År 2009:s näst sista dag och jag ligger i soffan med huvudvärk och med Våra bästa år i bakgrunden.

Humöret är på botten och inspiration och motivation är så långt borta.....
Jag ska inte göra någonting idag... Inget är inplanerat ialla fall.
Man kan alltid hoppas på att de ringer ifrån Ekeby så vi kan åka och hämta vår nya tv-bänk, men det är väl bara önsketänkande. Vi har alltid otur när det gäller sådana saker... vi får alltid vänta och vi får ofta vänta länge.

Nej, jag ska inte spy galla här i bloggen... så jag får väl se om jag kan komma på något och göra.

Vad ska ni göra år 2009:s näst sista dag?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, precis. Har också sett det! Jag har redan köpt ett, men på en annan hemsida...

2009-12-30 @ 11:31:20
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0