Veckorevyn, cola & laptop

        Tid: 21:10:18 Datum: 2009-08-21




Bild: Jag, Nikon D60

Detta är min sysselsättning för denna fredagkväll.
Nya VeckoRevyn där Kenza är omslagstjej, 1,5 l cola och så min dator såklart. :)

Anledningen till att jag köpte VeckoRevyn var faktiskt enbart för att läsa artiklen om Kenza.
Blev dock väldigt besviken för artiklen med henne var en A4 och handlade om hennes kollektion och designande.
Trodde faktiskt att det skulle vara mer eftersom hon ändå är på omslaget.
Har lärt mig det tills nästa gång ialla fall, då blir det inget köp...oavsett tidning.

Coca colan var dock lika god som alltid. :P



KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(3)|
Kommentarer
Postat av: Anonym

- myspys!

2009-08-21 @ 21:11:29
URL: http://finest.se/hodamerei
Postat av: Sarah

Mysig hemma kväll. Jag ligger o läser Allers.Har blivit kärring på gamla dagar.Skrattar..Kram

2009-08-21 @ 22:56:09
Postat av: Matilda Barnboksillustratör

trist när man förväntar sig något av tidningen, och så är det inte alls så när man väl öppnar den!



kul att du blir inspirerad av min blogg! tack!

2009-08-22 @ 14:04:52
URL: http://www.matildasalmen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0