Vad göra??

        Tid: 08:44:28 Datum: 2009-08-05
Kl. är inte ens 09.00 på morgonen (eller man kanske kallar det för förmiddag?) och jag har inte en aning om vad jag ska hitta på. Ska jag köra och handla redan nu, så har jag det avklarat sedan och kan göra vad jag vill utan och känna press över att jag inte varit och handlat än eller ska jag vänta med det?
Hmm.... känns som om jag borde köra och handla... annars blir tiden så knaper med tanke på att jag ska försöka hitta något till middag idag. Jag funderar på och testa min lergryta jag fick för 1-2 veckor sedan. :)

Jag vill egentligen också passa på att ge mig ut på en promenad då det är så fint väder ute, men förhoppningsvis håller det väl i sig under dagen... så man får kanske se fram emot en riktigt fin och skön kvällspromenad istället.

Nej, nu ska jag ialla fall gå och byta om.
Det är ju alltid ett steg i rätt riktning. :P
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

jag rekommenderar att göra skinskstek i lergrytan med lite olika grönsaker,blir så himla gott :)

2009-08-05 @ 15:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0