Trevlig kväll

        Tid: 10:44:13 Datum: 2009-08-09
Igår var vi hos S & P och grillade flintastek som vi åt tillsammans med sallad, klyftpotatis och kall bernaisås.
Riktigt gott var det. :) Var länge sedan jag åt grillat, så det var väldigt gott.
Det godaste var nog dock S:s milkshake hon gjorde. :)
 Hon inspirerades av den som finns på Max för tillfället, men hennes var hundra gånger så mycket godare. :)
Efter maten, blev det lite Uno-spelande. Jag och B glömde vårt nya Uno hemma, så det fick bli det orginella Uno, men det är hur kul som helst. :)

Idag händer det nog inte så mycket.
Jag har redan varit ute på en promenad, förvisso en liten promenad då jag bara gick ner i affären och sedan hem igen, men jag har varit ute. Sitter och funderar på om jag ska vara duktig och gå ut och klippa gräset, men det känns så jobbigt. :P Men... jag valde ju också och flytta till hus och då är det väl inte mer än rättvist att jag också klipper gräset någon gång då och då. (typ 1 gång om året :P)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0