Regn, regn & barnvakt

        Tid: 14:09:16 Datum: 2009-08-15
Sitter i soffan med laptopen i knäet och ett sneglande öga på den lilla busiga 1-åringen som kryper runder på golvet. :)
De är ju snabba som blixten. :P
Jag har haft henne sedan runt 10.00 imorse och än så länge har det gått väldigt bra. :)

Lite ledsen är jag dock över att ingen hört av sig efter erbjudande om en "play-date",
men..... jag orkar inte bry mig eller lägga ner tid på det. Strunt samma.

Jag vill egentligen ut och gå en runda.... men det bara regnar och regnar.
Inget kul och ge sig ut på en promenad då, så vi har varit inne och lekt hela tiden. (förutom när hon sov och ätit)

Nej, nu ska vi leka lite till. :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: mary

hejhej. besök min blogg och kommentera gärna :)

om du tycker att min blogg är bra å kan vi följa varandras via bloglovin, :)

2009-08-15 @ 17:03:59
URL: http://maaryre.blogg.se/
Postat av: Petra

Sv Mary: Hej, jag lägger endast till ett fåtal i bloglovin och anledningen att jag lägger till någon där är för att jag tycker om bloggen och verkligen vill följa den, så det där med och följa varandras bloggar via bloglovin är inget jag kommer göra.

2009-08-16 @ 09:57:42
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0