Kvällen

        Tid: 22:03:06 Datum: 2009-08-04
Tröttnade på och sitta ensam hemma, så jag körde till mamma vid 16.00-tiden.
Egentligen en väldigt korkad tid då B kommer hem vid 17.00. :P
Men,men.... Körde ialla fall hem till mina föräldrar och där mötte B upp mig. Efter lite kaffedrickande, begav jag, B och mamma oss till Ikea för lite "fönstershopping". Vi tittade efter nya sängar, då den vi har nu är för liten och för hård för min smak. Är det någon som behöver en 160-säng med bäddmadrass, så hör av er. :P

Efter Ikea och en portion köttbullar, blev det ett snabbt stopp på Max och en varsin Handgjord Lyxshake, ni vet den där med jordgubbar och grädde. :) Förutom att där är för mycket grädde, tycker jag att den är god. Någon mer som gör det?
Sedan blev det hem och lämna mamma och B, då han hade sin bil hos mina föräldrar, sedan blev det raka vägen hem och in i duschen.... och här sitter jag nu snart 1,5 tim senare.
Nyduschad och trött.

Imorgon vet jag inte vad jag ska sysselsätta mig med.
Är ju ensam hemma om dagarna igen nu när B börjat jobba.
Jag kommer säkert på något.

Kanske någon som har lust och träffas och snacka lite skit??

Nej, nu blir det snart sängen.
Känner hur ögonen börjar trilla längre och längre ner.



Jag håller tummarna för dig S att allt går som du vill. :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej hej.. TAck jag tror också allt kommer o gå bra. jag haade gärna träffat dig o snackat massa skit o fikat i morgon men vi ska tömma morfars vind ju. VAd ska du göra på torsdag? Jag har inget planerat då. Kanske kunde fikat o gått en runda i skogen eller något..Kramiz

2009-08-04 @ 23:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0