Krånglig väg till Malmö

        Tid: 21:24:43 Datum: 2009-08-24
Jaha, imorgon gäller det. :P
Eller nej... kanske inte.... Jag ska på upprop imorgon på Malmö Högskola.
Spänd, förväntansfull, nervös... ja, många känslor och tankar på en gång.

Men... det jag är mest nervös för faktiskt är resan ner. :P
De håller ju på med en mängd vägarbeten på motorvägen ner till Malmö (om jag har förstått det hela rätt) vilket gör att jag måste leta upp en annan väg ner. Det är inte direkt det lättaste heller när man bor i en liten håla ute på landsbygden. :P
Men jag tror att jag har hittat en väg ner.... Det återstår förvisso och se imorgon... om jag kommer i tid till mitt upprop eller inte. :P Som tur är har jag min mamma med mig, så förhoppningsvis ska hon och jag klara av detta tillsammans. :)

Ser ni en svart Volvo som verkar en aningen förvirrad, så är det bara jag som försöker hitta rätt ner till Malmö. :P

Nu ska jag se om jag kan tvätta av mig sminket, sedan är det väl dags och krypa ner i sängen.... kommer förvisso inte somna, men jag ska ialla fall försöka.

Godnatt
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till! Då ses vi kanske där någon dag hehe =)

2009-08-25 @ 08:41:27
Postat av: patricia

Hoppas det går bra för dig idag :) lycka till

2009-08-25 @ 09:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0