Glader :)

        Tid: 07:39:49 Datum: 2009-08-29

Vad gör jag uppe vid denna tiden när jag är sjuk?
Ja, det kan man fråga sig. Borde egentligen sova och försöka bli frisk eftersom skolan drar igång nästa vecka... men..... Dagen är ju inte slut än, så jag hinner säkert med och sova lite till idag. :P

För att komma till rubriken, så blev jag riktigt glad när jag loggade in på min blogg idag. :)
Jag läser ju en hel del bloggar och den senaste i mitt tillskott av bloggar jag läser dagligen är Lailas blogg.
När jag loggar in på mitt konto idag, ser jag att jag fått en kommentar från henne och i den skrev hon att hon gillade min blogg. :) Hur glad blir inte jag med min lilla blogg att hon sett min blogg och att hon också gillar den. :) Riktigt kul och jag blev väldigt glad. :)

Tack så mycket! :)

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan, vad tycks om min senaste photo shoot?

2009-08-29 @ 08:11:08
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0