Förvirrad

        Tid: 18:32:50 Datum: 2009-08-26

Bild: Jag, Nikon D60

Igår var jag på upprop vid lärarutbildningen på Malmö Högskola.
Vi fick en mapp med papper i och i denna låg en lista över kurslitteratur för första kursen.
Det pappret är det som är vitt och fint på bilden.
Det andra pappret med överstrykningar och skrevet på, är kurslitteraturlistan som jag skrev ut från nätet.

Min förvirring är nu att pappret vi fick igår är betydligt mindre än det jag skrev ut, dvs att där är mindre böcker.
Hmm... vilket stämmer? Vilket ska man gå efter?
KATEGORI » Skola / utbildning | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: F

den senaste borde det ju vara...

2009-08-26 @ 18:36:23
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: Katie

Gå efter det du fick på registreringen. Det är säkert "nygjort" för er skull och då borde det stämma. Ibland kan det ligga gamla scheman, litteraturlistor och sånt ute på nätet.



Vad ska du läsa till för lärare?

2009-08-26 @ 18:36:47
URL: http://katie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0