Bättre? Sämre?

        Tid: 09:06:18 Datum: 2009-08-27

Bild: Jag, Nikon D60

Godmorgon

Ovan ser ni en bild på min frukost idag, te med honung.
Jag vet inte om det känns bättre eller sämre idag i min hals.

Jag vet ialla fall att jag ska tillbringa dagen i soffan, med min laptop, tedrickande med honung och ätandes apelsiner, blodapelsiner och kanske en och annan grapefrukt.
Måste förvisso hitta någon som vill köra och handla till mig då jag inte riktigt känner för och bege mig till Hyllinge själv.

Någon mer som är hemma och inte mår helt bra?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Allt bra med dig? =)

2009-08-27 @ 13:53:53
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0