090818

        Tid: 09:46:44 Datum: 2009-08-18
Hej

Nu har jag precis kollat in min dagliga dos av bloggar. :)
Jag har några få som jag tittar in hos varje dag. (ett par gånger om dagen faktiskt)
Frukosten är intagen och nu sitter jag och funderar på vad jag ska fördriva dagen med. Man skulle kanske gå ut och hålla på i trädgården, men..... det känns inte alltför lockande. Blåser en hel del ute och då är det inget kul. (kass ursäkt?)

Nej, det blir nog och fördriva tiden med och surfa runder på nätet och lösa korsord. :P
Man får väl passa på och njuta av denna veckan eftersom man ska på upprop nästa vecka. (nervös redan)



Bild: Jag, Nikon D60
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: CAISA

Svar: Åh så spännande med högskolan! :D



Den svarta väskan hittade jag här, bagborroworsteal.com, och den bruna hittade jag på net-a-porter.com

2009-08-18 @ 11:28:54
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0