Vården är långsam

        Tid: 10:31:57 Datum: 2009-04-26
Söndag idag och motivationen att göra något ligger på noll.
Jag är trött och inte alls engagerad i något, medan sambon vattnar gräsmatta samtidigt som han är duktig och städar. Jag får lite dåligt samvete när jag bara ligger här i soffan och gör ingenting.

Jag känner mig tom idag, samtidigt som jag ändå känner en viss rastlöshet.
Jag vill bara ha tillbaka mitt liv, ett liv som ialla fall fungerade. Så som jag mår nu och som jag har det nu är inget liv. Jag orkar ingenting, jag kan börja gråta närsom, jag är alltid trött, o.s.v.
Jag vet verkligen inte vad jag ska göra.
Jag har varit i kontakt med psykiatrin i Hbg, de skulle skicka en remiss in till pyskiatrin i Landskrona... men än så länge har ingenting hänt och det är snart 2-2,5 månad sedan jag var i Hbg. Jag förstår inte varför det ska ta sådan tid med att få hjälp!?

Nej, nu ska jag ialla fall byta om och sedan höra med sambon om han vill iväg på loppis.
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0