Sysselsättning??

        Tid: 08:56:42 Datum: 2009-04-29
Jag är så dålig på rubriker, så därför kommr det nog oftast bara att stå en massa .......
Ialla fall... Onsdag idag och snart är det helg igen. Underbart när tiden går fort fram till helgen. :) Denna helgen har vi rätt så fullt upp.... eller kanske inte egentligen. Imorgon är det valborg och vi ska kanske grilla med S & P. På fredag ska vi fira B.s farmor då hon fyller år och sedan vet jag inte mer som händer på fredag. Någon som har några förslag, tips och ideér? På lördag ska vi upp till Perstorp då min äldsta brors äldsta dotter blir hela 13 år. Eller... hon fyller inte år förrän den 4:e maj, men vi ska fira henne på lördag. :) Tänk vad tiden går!!! När jag börjar tänka på att hon blir 13 år, så börjar jag nästan känna mig en aningen gammal. :P
På söndag händer ialla fall ingenting.. inte vad jag vet ialla fall. Är det fint väder så håller vi väl antagligen på ute i trädgården. Förresten.... vi har ju flyttat till hus och jag har inte lagt ut några bilder än... finns där något intresse av att se åtminstone bilder på trädgården för tillfället? Om inte, så lägger jag inte ner tiden och energin på att ta bilder och lägga upp dem här.

Jag sitter för tillfället ute på altanen och funderar på vad jag ska hitta på idag. Egentligen vill jag hålla på i rabatterna, men jag funderar på om jag ska bege mig in mot stan för och se om jag kan hitta några fina linnen så man kan passa på och få lite fin färg medans man håller på ute i trädgården. Jag äger inga linnen som det är nu och det är ju inte så kul... ialla fall inte när det är så här fint väder. :)



Vad ska ni själva hitta på idag?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0