Motivation är A & O

        Tid: 11:33:35 Datum: 2009-04-29
Ligger på soffan i uterummet och filosoferar lite, funderar och tankarna far hit och dit.
Jag ville egentligen göra så mycket idag.. Jag ville till Väla (igen) för och se om jag kunde hitta en tröja eller något till min svarta kjol som jag hade tänkt ha både på fredag och lördag, jag ville inhandla en bok jag kunde skriva i, jag ville klippa mig och fräscha till mig.. Jag ville så mycket, men inget har hänt.
Krafterna och motivationen till att göra det jag ville är som bortblåsta och istället har jag hamnat här på soffan efter att ha försökt göra något nyttigt och vettigt i trädgården också.... men det sket sig lika fort som jag hade börjat nästan.

Motivationen är verkligen viktig och en drivande kraft när man ska göra något.
Man måste vilja göra det man bestämt, annars blir det bara skit av det hela.

Jag vet inte om det är mina tankar och depression som gör så väldigt påmind idag, men allt känns så fruktansvärt jobbigt idag. Ingenting känns kul, lockande eller motiverande. Jag hittar bara en massa negativt med allt, jag är på dåligt humör, irriterad och nerstämd. *suckar*
Livet blir förvisso inte bättre än vad man gör det till, men det är svårt sådana här dagar som idag att göra livet till något roligt, glatt och positivt.
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Monica Sjöstrand

Hade jag haft ett uterum hade jag oxå legat där hela dagarna :D Hoppas du fick en bra dag till slut iallfall =) Casper hälsar att han fick börja spela fotboll igen men ska tilbaka till doktorn om 6 mån =)

2009-04-29 @ 22:05:18
URL: http://theobeosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0