Lugn söndag = inga tårar

        Tid: 22:01:55 Datum: 2009-04-26
Dagen har varit rätt så lugn. Den kunde varit bättre, men...... man får försöka vara glad för de små sakerna istället. T ex så har jag inte gråtit idag och den där enormt ledsna känslan har inte funnits heller... inte förrän nu framåt kvällen.

Vi åkte och tittade på en loppis idag i hopp om att kanske hitta en mysig, skön soffgrupp till utermmet.. men vi hittade ingen. Därefter körde jag till S för och prata en liten stund. Hon bjöd på en riktigt god muffins. :)
När vi varit där ett tag, körde vi och handlade för vi tyckte vi skulle grilla korv ikväll och visst handlade vi korv, men vi åt på Burger King. hahaha Vi var så hungriga att vi inte kunde vänta på grillningen här hemma. :) Aja, vi får grilla korv imorgon istället.

Kvällen har tillbringats lukandes (stavning?) i rabatter i trädgården och när den orken försvann så blev det tv:n som fick bli sällskapet. Nu ligger jag i sängen och ska alldeles snart stänga ner datorn och försöka lägga mig och sova.

Jag hoppas på en bra dag imorgon, eller åtminstone en som är ok.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0