Trött, täppt och ingen ork

        Tid: 08:20:48 Datum: 2008-09-10
Godmorgon!!

Ligger just nu i soffan med datorn i knäet, har varit vaken i ca 30 min. Börjar 11.30 idag vilket ju i och för sig är väldigt skönt, men det känns inte så kul och behöva jobba till 17.30 ikväll... men det är bara att bita ihop och klara av ännu en jobbedag. Jag är super trött och täppt i näsan, det är som om att jag har en förkylning som inte vill bryta ut riktigt så den sitter där och är jätte jobbig. I och med detta har jag ingen som helst ork till någonting... men det är som sagt var bara att bita ihop.

Jag är nere i en trist svacka när det gäller allting. Jag hade en period för ett tag sedan då allting handlade om vikten... och nu är jag tillbaka där igen. Jag är så besatt av detta med vikten att det verkligen påverkar mitt vardagliga liv. Jag tycker att jag är stor, ful, fet, äcklig och det påverkar skälvklart mig och mitt liv. Jag drar mig gärna undan ifrån allt och alla och blir på dåligt humör, sur och irriterad.
Jag känner att jag verkligen måste göra något åt hela denna situationen, mina tankar och även göra något åt min vikt. Jag orkar inte må så här vareviga dag och jag orkar inte med att det påverkar hela mitt liv. Det upptar en hel del tid och en väldig massa energi. *suckar och snyftar lite*

Nej, nu ska jag äta lite frukost.
Ha det bra!
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0