Sjuker

        Tid: 08:37:42 Datum: 2008-09-11
Kan ju tala om att jag inte alls är intresserad av att bege mig till jobbet idag, då jag mår skit. Vaknade vid 07.30 och mådde illa och hade riktigt ont i ryggen, stel i kroppen. Nu har jag varit vaken en timme och visst känns det LITE bättre, men jag hade mycket hellre stannat hemma och bäddat ner mig i antingen sängen eller soffan. Fryser gör jag också. *suckar*
Men.... det är bara att bita ihop och bege sig till jobb när man börjar 09.45 - 15.30 idag. Funderar på om jag kanske ska hoppa över middagen idag och gå hem kl 15.00 istället. Jag får väl kolla på schemat hur många personal vi är.. om det ens är möjligt och gå hem lite tidigare.

Nej, nu ska jag hoppa i lite myskläder och sedan gå ut med Fatika. Hon ligger här nedanför på golvet och halvslumrar och tittar lite på mig. Hon är så söt min vovve. :) Hon är världens bästa hund!!


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0