Måndag = ny vecka

        Tid: 07:55:26 Datum: 2008-09-01
*suckar*
Jag tycker verkligen inte om måndagar, för det betyder att det är början på en ny vecka vilket betyder att man har fem hela jobbdagar framför sig. :-( Det ser jag tyvärr inte fram emot....
Har suttit och funderat nästan hela helgen på och söka nytt jobb, men jag vet inte riktigt vad det är jag vill göra. Jag är 98% säker på att jag inte kommer att stanna där jag är idag och det är utav flera anledningar. Tycker att jag blivit lite illa behandlad av diverse personer.... t ex de som bestämmer. Aja... strunt samma..... Jag ska inte gå in på det i min blogg. Tycler bara att det är orättvist och jag tycker att det är fel utav de som tar besluten o.s.v. Tycker inte man ska köra över folk på det sättet.

Vad händer annars idag?
Vi ska tvätta mellan kl. 14-20 i eftermiddag. Inget kul det heller.
Jag funderar på om jag ska dra med sambon i kväll till badhuset och simma lite. Känns som om det skulle vara riktigt skönt och som något jag skulle behöva. Kan behövas och göra något annat förutom enbart styrketräning. Har dock inte skött den så väldigt bra. *suckar* Simma är ju något som är bra för kroppen och alla musklerna. Man borde kanske försöka lägga in simning 1-2 dagar i veckan också förutom den där styrketräningen. Jag får verkligen ta mig i kragen och rycka upp mig. Detta håller inte om jag ska fortsätta vara så nere och deppig hela tiden. Livet blir inte roligare för det......

Nej, nu ska jag gå och göra mig klar och sedan ska jag ut med Fatika en liten runda.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(2)|
Kommentarer
Postat av: okänd

När jag var nere i min värsta svacka och tyckte allt var pest och pina fik jag rådet "ryck upp dig oh gör något åt det, du har aldrig funderat på att det kanske är du som har fel inställning till allt?" Då började jag se det hela med helt andra ögon och mer positivt, jag tror du beöver göra det oxå. Trivs du nu inte på ditt jobb tänk så här: Jag behöver inte vara här alltid, jag ska byta, jag kan byta. Behandlar de dig illa behandla dem som om de var dina vänner, det svider mera och du kan ha gott samvete att du gör allt du kan och de kan aldrig klaga på att du är otrevlig. Jag lovar det hjälper.

2008-09-01 @ 18:19:59
Postat av: Vera

Super snygg blogg :D! HOppas du får en trevlig vecka :D!!!

2008-09-01 @ 21:45:54
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0