Livet är svårt

        Tid: 14:48:14 Datum: 2008-09-14
Sitter här hemma igen efter en fika på Wideröra.
Har ont i magen och det känns som om all luft bara gått ur mig och alla mina krafter är som bortblåsta. Jag känner mig helt orkeslös och jag förstår inte hur jag ska orka med resterande av dagen.... eller av den kommande veckan. Det känns som om jag måste ta till alla mina sista krafter för att orka igenom en dag, för att orka med allt vad det innebär
och vara jag.
*suckar*

Jag skulle bara vilja bryta samman och gråta ut allting för att sedan försöka återgå till livet... ialla fall för ett tag. Det är nästan ännu jobbigare och leva på den där gränsen varje dag.
Gränsen mellan att klara av dagen eller hamna långt ner på botten.
Gränsen är tunn och jag undrar när den ska brista.....

KATEGORI » Personligt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

jag hoppas du kommer på andra tankar snart..kanske du ska ta ut lite ledighet och bara slappna och koppla av och inte tänka på så mycket runt om kring.

jag önskar det bästa för dig iaf.

kram

2008-09-14 @ 17:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0