Huvudvärk

        Tid: 14:16:45 Datum: 2008-09-22
Sitter här och väntar på min bror så vi kan komma vidare till gymmet och träna lite.
Huvudvärken är på plats, men det känns konstigt för jag är lite yr också. :(
Men,men.... jag får bita ihop och ta mig till gymmet och efteråt kommer jag till att känna mig så myckte bättre.. hoppas jag. Det är mycket tankar och funderingar igång i mitt huvud, så det är inte konstigt att jag har huvudvärk. Jag skulle allra helst gå och gömma mig och komma fram när allting är klart och fixat.
Jag är så trött på denna ångest som ligger och lurar under ytan hela tiden och väntar på ett tillfälle att få slå till med full kraft. Jag hoppas ju att kan klara av att hålla den under kontroll ialla fall i två veckor till, för sedan har jag sem i två veckor.
Men just nu är det osäkert, för jag balanserar verkligen på gränsen nu. Ett enda snedsteg och jag kommer till att falla handlöst ner och frågan är när det tar stopp......
 
Nej, nu ska jag vila lite för min bror är här om ca 10 min.
KATEGORI » Personligt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0