Ändrad arbetstid

        Tid: 09:58:30 Datum: 2008-09-10
Fick ett samtal efter 09.00 ifrån jobb. De meddelade att vi inte har några barn på avd. till 17.30 ikväll som det först var skrevet på schemat.. så jag får börja 11.00 istället för 11.30. Är det positivt eller negativt försöker jag komma underfund med... Jag lutar dock åt att det mest är positivt eftersom jag då kommer hem i vanlig tid ikväll och det kan jag tycka är skönt eftersom jag är trött och hängig i huvudet.

Nej, nu måste jag springa in i duschen och sedan bege mig till jobb då jag börjar om ca 1 tim. *suckar*
Önskar att denna dagen var över och att det var helg imorgon. Jag känner verkligen inte för och jobba, utan jag vill hellre bädda ner mig i sängen med min dator. Men.... jobbar man bara 75% så får man ha huvudet under armen innan man kan vara hemma. Det är skit när man är tvungen att jobba 75% när man hellre vill jobba 100%. Aja.... det är en annan diskussion... Nu måste jag springa in i duschen.

Ha en bra dag!


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0