Shoppingsugen

        Tid: 14:40:01 Datum: 2008-10-30
Har nästan precis kommit hem från jobb och har nu tagit min dagliga uppdatering av de bloggar jag följer. Efter att ha tittat in på en del bloggar så känner jag ett litet shoppingsug. Jag vill hitta en ny snygg sjal istället för palestinasjalen jag använder. Känns som om den inte riktigt passar längre. :P
Jag skulle också vilja hitta en ny mössa och där har jag sett att HM har en del söta.
hahahah
Ja, jag tycker att en mössa ska se söt ut för att jag ska köpa den. Knasigt..... men sådan är jag. Jag skulle också vilja hitta ett par nya träningsbyxor... men det är väl lättare sagt än gjort. *suckar*

Jag ska kanske gå in och kolla på vad som finns kvar på kontot, innan man ger sig iväg... Vore ju lite dumt och göra slut på pengarna nu eftersom där är fyra veckor kvar innan nästa löning kommer.


Hej, hej så länge
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0