Min utmaning

        Tid: 22:14:33 Datum: 2008-10-23
När jag var inne på toaletten och tvättade ansiktet så passade jag på att ställa mig på vågen och jag mår fortfarande illa av siffrorna som visades där. Hur kan jag ha låtit det gå så långt igen efter att jag lovat mig själv att jag inte skulle tillåta det??!!! Var är min självdisciplin? Har jag verkligen så dålig självkaraktär att jag inte kan säga nej, inte säga stopp?? Jag skäms och jag mår illa av mig själv. Känslan jag har nu är att jag är en dålig person som är ful, fet och äcklig. Jag hatar denna känslan. Jag längtar efter känslan jag hade när jag vägde 10 kg mindre (maj-månad). Jag vill finna den igen och därför har jag nu utamanat mig själv.

Från och med imorgon till och med siste nov. ska jag försöka undvika godis, chips, läsk, kakor o.s.v.

Jag vet att jag kan klara av det, för under april-månad undvek jag allt detta + skräpmat och det gick hur bra som helst, så därför ska jag klara det denna gången också.
Jag vet att jag kan och jag ska kunna det denna gången också och denna gången vill jag att det ska vara den sista!! det måste vara den sista, för jag kan inte hålla på så här med min vikt. Det förstör mitt liv, påverkar mitt liv negativt och jag drar mig undan sociala sammanhang pga vikten och min inställning till mig själv och min vikt samt till andra och deras vikt.

KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0