....Måndag till enda....

        Tid: 21:49:59 Datum: 2008-10-13
Nu är snart måndagen den 13:e oktober över och tiden går sakta men säkert mot juletider. Jag kan knappt förstå att år 2008 snart är över och vi snart är inne på år 2009. Inget utav mina nyårslöften jag gav har jag uppfyllt, så därför tänker jag inte avge några detta året, denna nyårn.

Vad har jag gjort idag?
Kl. 13.00 var det dags för besök hos kuratorn och idag gick det sådär. Kändes som om jag var tvungen att försvara mig när vi kom till att prata om min vikt och vilken hjälp jag ville ha ifrån sjukvården. Jag tyckte inte alls om den situationen och det kändes rätt så obehagligt att behöva försvara sig inför något så jobbigt som vikten är för min del.
Efter det besöket gick jag in på vårdcentralen och in till tidsbokningen och bokade tid till distriktsläkaren för att prata om min vikt och ev. hjälpmedel för att komma ner i vikt. På fredag ska jag dit och jag hoppas på hjälp... mer hjälp än jag tidigare fått. Ledsen och deppig åkte jag hem till min mamma för och hämta hem Fatika som de har passat över natten. Mysigt och ha henne hemma igen.
Nu ligger man i soffan efter att ha tvättat av sminket och tittar på CSI, ska snart krypa ner i sängen för och få lite sömn.

Imorgon är det gymmet som gäller på förmiddagen... sedan slappa hela dagen och ev. åka och handla på kvällen med Benny. Ni får alls sova så gott inatt.

// Petra
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0