Luren slängd i örat av sin vän

        Tid: 15:27:59 Datum: 2008-10-09
Jag har varit fruktansvärt dålig på att uppdatera min blogg, inspirationen till att skriva har varit som bortblåst och det har varit kämpigt att ha med bloggen att göra.... men nu ska jag göra ett ärligt försök att få igång min blogg.

Jag är som besatt av MTV-serien The Hills och jag är så nyfiken på vad som sker kring personerna som är med i serien. Huvudpersonerna i serien är ju Lauren Conrad, Audrina Patridge, Heidi Montag och Spencer Pratt. Tidigare var Lauren och Heidi bästa vänner, men så blev Heidi tillsammans med Spencer och Laurens och Heidis vänskap sedan fler år tillbaka var som bortblåst och istället var det bråk och konflikter som till slut ledde till att de inte pratar med varandra och jag tror att det är två år sedan de senast pratade med varandra. Ialla fall.... denna gången är det Laurens och Audrinas vänskap som är i blåsvädret och som ligger väldigt risigt till. Audrina har under fyra år haft en on/off- pojkvän som heter / kallas Justin Bobby och nu går det rykten om att Lauren och Justin Bobby hånglat med varandra. Detta gör självklart Audrina väldigt upprörd och med allt rätt tycker jag, om det nu är sant vill säga. Audrina har frågat både Lauren och Justin Bobby gällande ryktena, men inte fått något direkt svar. När Audrina ringde Lauren och ställde henne mot väggen, så lade Lauren luren i örat på Audrina och det är kanske inte världens bästa sätt att hantera situationen på. Det är väl bättre och prata om det. Det verkar ju väldigt misstänksamt nu när Lauren lagt luren i örat på Audrina. Justin Bobby har varit väldigt undvikande i ämnet och försökt skylla ifrån sig och skylla på Lauren.
Ja, som ni märker är det en väldig soppa av det hela och jag är väldigt spänd och nyfiken på hur det ska lösa sig. Jag tycker om Audrina och jag tycker verkligen inte att hon förtjänar detta om det nu ligger någon sanning i ryktena. Audrina är så söt så hon behöver inte bry sig så väldigt om Justin Bobby tycker jag... men känslor är känslor och de är inte lätta att bara stänga av.


 
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0