Fredag och det är äntligen helg

        Tid: 11:57:45 Datum: 2008-10-31
För min del har helgen börjat nu eller för ca 30 min sedan för då gick jag hem ifrån jobb.
Hur skönt som helst och precis som en vän skrev, så hoppas jag att helgen blir LÅNG.

Sambon kommer inte hem förrän om ca 5 tim, så vad ska jag göra under tiden???
Kanske köra och hälsa på mamma och pappa??
 *funderar*
Jag ska ju höra med mamma om hon har kvar sin gitarr eller om hon har hittat den, för frågat henne om hon har den kvar har jag redan gjort. :) Jag är JÄTTE sugen på och lära mig spela gitarr. Jag letar efter nybörjarkurser i Helsingborg, men där tycks inte finnas några. Konstigt tycker jag... mest troligast är väl att jag letar på fel ställen och inte vet riktigt hur eller var jag ska leta. Kanske borde åka in till Halmers eller vad det heter, instrumentaffär, och höra om de vet någon / några kurser.

Nej, nu ska jag försöka sysselsätta mig med något.
Vi hörs!!
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0