.... Fredag, inte min dag ....

        Tid: 10:26:29 Datum: 2008-10-17
Fredagfm. och jag vill bara dra täcket över huvudet och sova borta denna dag.
Vaknade imorse halv sju av att mobilen ringde och då var det dags och gå ut med Fatika, men inte nog med det så hade jag jävligt ont i magen och det är ju tack vare att man är tjej och ska behöva genomlida det faktum en vecka i månaden, varje månad. Skit tycker jag att det är. Ialla fall så gick jag och lade mig igen när Fatika varit ute och hon hade fått mat... somnade förvånansvärt om igen och sov till ungefär halv tio... har legat i sängen sedan dess och mår allt annat än bra och är pigg. Magen gör förvisso inte ont längre, men jag mår illa och huvudet känns tungt och livet i allmänt känns skit.
Ovanpå allt detta så kan jag inte bara gå och lägga mig... för klockan 12 ska jag vara hos dr. och prata om min vikt och förhoppningsvis få utskrivet Reductil, efter det besöket blir det och trampa gasen i botten till Familia och hoppas på att man hittar några kläder tills ikväll då man ska på höstfest hos kusinerna. Problemet är att den börjar halv sex och vi ska hämta mina föräldrar kl fem. *suckar* Behöver jag skriva att jag redan nu känner mig fruktansvärt stressad????
Och att kroppen redan nu reagerar på denna stress???

Vill bara dra täcket över huvudet och sova bort denna dagen.
Kan jag få göra det??


KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0