.... Drar ut på det ....

        Tid: 08:20:18 Datum: 2008-10-22

Jag hade satt mobilen på 06.30  idag för att jag skulle komma upp i tid och slippa stressa nu på morgonen. Behöver jag påpeka att jag fortfarande ligger kvar i sängen?? Ligger fortfarande kvar i sängen med laptopen i knäet och en stor svart gosig sovandes hund vid sidan om. Börjar jobba 09.45 och jag hade tänkt duscha och sådant innan..... hur jag nu ska hinna med det.... det har jag ingen aning om.
Jag drar ut på allting nu på morgonen för så kanske jag slipper bege mig till jobb, men det vet jag att det bara är önsketänkande. Jag har kvar där tills den 31:e dec och på något sätt måste jag komma underfund med hur jag ska få det till att fungera utan att gå under. Lättare sagt än gjort..... En tanke är att gå ner i tid. Jag jobbat 6 tim om dagen nu och tanken är att försöka gå ner till 4 tim eller något. Kanske gör dem 2 tim mycket, kanske ingenting.... men jag måste få försöka ialla fall, eller?

Har du någonsin blivit utfryst på jobbet? Hur hanterade du det då?

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0