Ändring i min utmaning

        Tid: 09:32:14 Datum: 2008-10-26
Jag har utmanat mig själv, men nu efter lite fundering fram och tillbaka så har jag ändrat lite i min utmaning. Jag sade innan att jag skulle undvika allt godis, chips, läsk, kakor o.s.v. från och med i förrgår fram till och med den siste nov. Nu har jag ändrat om lite så att lördagar är min ätardag, då får jag äta vad jag vill... men ändå i måttliga mängder. Vill jag inte äta något snask den dagen, då får det vänta till nästa lördag. Det är inte meningen att jag ska byta ätardag bara för att jag känner för det, utan jag får hålla hårt på att det är lördag som gäller.
Där finns ju så mycket annat man kan äta när det är t ex söndag och man vill avsluta helgen och veckan på ett så bra sätt som möjligt. Frukt, grönsaker o.s.v. Det gäller bara och använda sin fantasi.
:)



Detta är jag för tillfället.. känns det som ialla fall. Jag har ätit allt vad jag kommit över och sedan mått jätte dåligt över det. Bilden visar också hur jag ser på mig själv just nu och jag skäms när jag tänker på det och när jag ser bilden.
Jag blir ledsen.... och mina tankar vänder sig med en gång till godis, chips, läsk o.s.v. Men jag ska vinna denna kampen och jag ska inte ge upp.

Nu ska jag ta på mig regnkläderna och sedan ska jag ut med Fatika en runda. Kanske ska försöka ta kort på henne nu när vi är ute.... eller...... nja, jag tror jag hoppar över det.
KATEGORI »  | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Diana

Vilken UNDERBAR hund, vill också ha en sådan, men har redan tre... haha!! =) Klänningen är från Karen Millen i STockholm! =) Tävling pågår för fullt på min blogg, vinn ett paket med lyxiga överraskningar! Välkommen in och tävla! =) Tack för söt kommentar kära du! =) KRAM// Diana

2008-10-26 @ 13:03:07
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0