.... 15 min ....

        Tid: 09:29:56 Datum: 2008-10-22
Jag börjar jobba om ca 15 min och här sitter jag framför datorn igen.
Jag har varit inne i duschen och jag har till och med hunnit äta två mackor och dricka ett glas O´boy.
Ska snart ut och kissa Fatika, sedan ska jag köra hem till henne på rasten idag och gå ut med henne igen. Vill komma bort från jobb så mycket som möjligt och då passar det ju bra och köra hem till vovven en runda. :)

Nej, nu måste jag göra mig klar.
Höres ikväll.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: sandra thörnell

hej :) jag har en liten fråga.. jag tycker att din blogg är jättesnygg och undrar om du skulle kunna göra om min lite:D

2008-10-22 @ 09:32:42
URL: http://hooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0