Utkast: Nu har ...

        Tid: 12:47:58 Datum: 2008-11-17
Nu har jag tittat på två av mina program denna kvällen.
Min söndagkväll består alltid av One Tree Hill, Gossip Girl och Ensam mamma söker. I vanliga fall är jag nog mer en pojkflicka men just söndagkväll så blir jag en liten tjej som verkligen tycker om och titta på dessa tjejprogram. :P

Imorgon är det åter dags för jobb.. Jag har inte varit på jobb sedan i onsdags för att jag i onsdagsmorse bara började gråta och jag kände att nu orkar jag verkligen pressa mig längre. Jag orkade helt enkelt inte och jag ville inte heller. Jag förstår inte varför en del människor inte kan förstå att jag inte orkar längre, att jag inte vill längre. De vill att jag ska förklara vad det är jag inte orkar längre eller vad det är jag inte vill längre, men jag kan inte förklara. Jag har bara en känsla alltid av att jag inte orkar, att jag är trött.



EDIT: Detta inlägg skrevs igårkväll (söndag) och det blev aldrig publicerat, så därför kommer det nu.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0