Träningen ikväll

        Tid: 15:33:31 Datum: 2008-11-24
Jag sitter som jag skrev tidigare och väntar på att sambon ska komma hem.
Förvisso kommer han inte hem förrän om ca 1 tim och 15 min eller något liknande och innan vi ska bege oss till gymmet så ska det bli middag i form av kycklingfile, potatis, kokta morötter och diverse grönsaker. :) Vi kommer väl till att vara på gymmet runt 18-18.30 och så blir det en timmes träning på ett ungefär. Ikväll är det som sagt var armar ( biceps och triceps) samt mage som ska köras och jag hoppas att det kommer att kännas bättre än förra gången. Gör det inte det så får jag kanske se över mitt program och testa mig fram till andra övningar som tränar samma saker.

Ni som läser min blogg.... Har ni några tips på var man kan köpa träningskläder för lite större personer?



Ni som skriver kommentarer - glöm inte titta in under kommentarerna till det inlägg ni kommenterade, för det kan hända att där är skrevet ett svar till er. :)
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0