Tappat greppet om mat

        Tid: 22:41:20 Datum: 2008-11-17
Förr, förra veckan gick det så bra med maten.
Eller... bra vet jag inte, men jag lyckades ialla fall hålla mig ifrån godis och allt vad det nu är och jag skrev ner allt jag åt och drack under en veckas tid... 
Men i onsdags förra veckan kom mitt lilla samanbrott och då började jag stoppa i mig helt fel saker igen och sedan dess har det bara flytit på i samma stil i snart en vecka.
 Jag skäms något så fruktansvärt och undrar var min självdisciplin tagit vägen.
Jag har 22-23 dagar kvar på mig att lyckas gå ner 3,3 kg.
Är det omöjligt?
Nej, det är det inte OM jag tar tag i maten och sätter stopp för känslorna som tar överhand när det gäller maten.
Jag klarar detta!!
Den där coca colan är inte värd det och det är inte heller de där kakorna eller godiset eller chipsen o.s.v.
Det är inte värt det!!
 Nu får det vara stopp och från och med imorgon är det nya, tuffa tag som gäller.
Jag ska visa alla att jag klarar detta och att det är inte omöjligt som överviktig att gå ner på egen hand.. utan operation, diet osv.
Jag ska visa er och jag ska bevisa att man inte behöver ge upp livets goda och leva på minimumkalorier för att gå ner i vikt.



Det skall gås ifrån en överviktig och lat Petra.......



.... till en som föredrar att röra på sig så svetten sprutar och känna sig hälsosam.
KATEGORI »  | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: Fanny

Lycka till!

2008-11-18 @ 08:14:41
URL: http://intefanny.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0