Sugen på gymmet

        Tid: 17:54:11 Datum: 2008-11-13
Nu är maten uppäten.
Idag hade jag röd lök, ketchup och tacokrydda i köttfärsen och det var väldigt gott.

Kan man bli mer knasig än mig??
Jag mår inget bra, men ändå är jag sugen på att bege mig till gymmet. Självklart går inte det ikväll.... men visst är det konstigt. I vanliga fall vill jag bara bädda ner mig och gömma mig när jag mår såhär som jag gör för tillfället. *suckar*
Jag får väl låta maten smälta lite, sedan in i duschen och sedan mysa med en kopp te och lägga mig tidigt ikväll.

Vad ska ni göra för kul ikväll?
Kanske är det någon utav er som ska på Blondinbellas kryssning med Siljaline?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0