Söndag = b la städa

        Tid: 12:02:21 Datum: 2008-11-16
Igår var det en fullt planerad dag och jag måste vara ärlig och skriva att jag är väldigt glad över att den är över.
Idag är det söndag och idag består dagen av att b la städa här hemma för det ser ut som om en bomb detonerat här hemma.. och då pratar vi inte bara om ett rum utan om hela lägenheten.
:(
När ska man lära sig att plocka undan direkt efter sig?
hihihih
Jag funderar faktiskt också på att bege mig till gymmet en runda idag.
Jag försöker gå ner ca 3,7 kg till den 10:e dec och med den veckan som nu gått så ligger jag nog lite för långt ifrån målet, så därför behöver jag lägga i en högre växel om jag ska lyckas och jag har inte gett upp än.
Det enda tråkiga är att jag får bege mig till gymmet själv, då sambon ska iväg och meka bil snart.
Jag har nästan lust till att sola också.. börja ta hand om mig själv och sätta mig själv först och inte alla andra.

Nej, nu får jag försöka komma underfund med vad jag ska göra idag och hur jag ska hinna med allt innan kl. 18.05.
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0