På menyn idag

        Tid: 18:12:45 Datum: 2008-11-19
På menyn idag stod det egentligen torsk, potatis och remouladesås men det orka jag inte riktigt laga och jag kände inte heller riktigt för fisk idag, så det blev istället ris med korv- och currypanna. Man har falukorv, gul lök, röd eller gul paprika, äpple, curry, krossade tomater och vita bönor. Det är riktigt gott faktiskt.
Finns intresse kan jag lägg ut det här på bloggen. Är ni intresserade så skriv bara en kommentar.



Kvällen kommer att tillbringas med datorn och tv:n. Känner inte för och göra så mycket annat faktiskt. Skulle egentligen följt med sambon till hans syster och hennes familj, men jag orkar inte. Jag är inte alls på humör och det beror dels på en förkylning som jag har i kroppen och sedan dels på att jag gått upp 0,7 kg på en vecka...
...... men mer om det i ett eget inlägg.

Nej, nu ska jag titta tv ett litet tag och sedan ska jag nog in i duschen, så jag är färdig till Dr. Phil.
:P

KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(1)|
Kommentarer
Postat av: patricia

Är intresserad :)

2008-11-19 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0