Nästa sista dagen

        Tid: 08:00:49 Datum: 2008-11-27
Idag är näst sista arbetsdagen för denna veckan. Jag önskar dock att det var fredag redan idag... men man kan inte få allt man vill. :P Känslan av att gå till jobb är desamma som de har varit ett tag nu, så det behöver jag inte skriva om igen. Igår räknade jag ut att där var tre hela veckor och några dagar kvar tills jag slutar. Här har jag gått och tutat i mig själv att där är fyra hela veckor kvar och några dagar. Trevlig överraskning eller en panikångestkänsla av att snart har jag inget jobb? Jag måste nog skriva att det är bägge delar.. Jag vill inte sluta för det är ett jobb, man tjänar pengar, man har skapat en relation till barnen och personalen, man har skaffat sig rutiner o.s.v. Men sedan vill jag sluta också för att jag har inte riktigt känt att jag kommit in i gruppen då man bara är vikarie och det är tydligen något dåligt. *hmmmm* Dessutom tycker jag inte om sättet jag har blivit behandlad på utav en som bestämmer... *grrr* Tycker det är dålig stil när man går bakom ryggen på sina anställda och säger olika saker. Men,men...... ialla fall så slutar jag om 3,5 vecka och det är med blandade känslor.

Är det någon mer som är arbetslös efter den 31:e dec?
Vad ska ni göra isådana fall?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0