Måndag är en tråkig dag

        Tid: 14:08:54 Datum: 2008-11-10
Jag tycker att måndagar är tråkiga dagar. De betyder att det är en ny arbetsvecka och om man som jag nu inte trivs på sitt jobb... så känns detta väldigt tungt. Måndagar betyder också en ny vecka med en massa nya utmaningar att klara av... och det vet jag inte riktigt om jag orkar det heller.
Det känns som om alla besked man får nuförtiden är dåliga, negativa och jag önskar så att man kunde få ett, bara ett enda besked som är bra, positivt... eller kanske två.

Idag slutade jag kl.12 och det var meningen att jag skulle köra till gymmet med en gång, men så visste jag att hjärtat ville med, så därför bestämde jag mig för att vönta på honom. Så jag ska ha middagen färdig när han kommer hem vid 16.45 och sedan kör vi och tränar rygg, bröst och mage vid 17.30-18.00. Jag skulle solat också idag.... men jag vet inte hur det blir med den saken. Kanske gör jag det ikväll eller så gör jag det imorgon när jag varit hos distriktsköterskan.

Jag väntar fortfarande på mitt positiva besked.... väntar, väntar och väntar.....

Har du fått något positivt besked den senaste tiden?
Vad var det i så fall?
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0