Livet tar en annan vändning

        Tid: 15:26:27 Datum: 2008-11-27
Kanske börjar mitt liv ta en ny vändning nu.. så smått ialla fall.
Idag kom nyheter som jag och sambon väntat på länge och kämpat hårt för. (nej, tyvärr ingen bebis) Men det är andra nyheter som vi så länge velat ha och nu, idag, kom de äntligen. Jag hoppas tiden går fort och jag ser verkligen framemot en nystart för oss, för det är vad jag tror att det kommer till att bli, en ny start för oss. :) Det enda som snart fattas är en liten flicka eller pojke, sedan har jag det jag så länge drömt om.
Jag har aldrig varit medveten om att jag velat ha just detta livet, för det har jag aldrig känt tidigare. Jag har alltid velat ha det livet där man är fri, man gör som man vill, lite av en konstnärssjäl... man lever livet och gör precis vad man känner för. Men nu... på senare tiden.. har jag känt att jag velat ha det där lugna och harmoniska livet. Ingen hemmafru på något sätt, utan mer... Ja, det är svårt och förklara. Ni som känner mig kanske vet vad jag pratar om. :P

Jag var nästan nära på att skriva att livet är härligt, och vem vet... det är det kanske också. :)
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0