Kvällens gymbesök

        Tid: 19:34:08 Datum: 2008-11-20
I förra inlägget skrev jag att kvällens aktivitet kom till att bestå av ett besök på gymmet och det blev det också. Jag körde armar och mage idag, men det känns inte riktigt okej. Antingen får jag höja vikterna eller så får jag köra fler repetitioner, för det känns inte så som jag vill att det ska kännas.
Hmm... kanske inte ska sitta och skriva för mycket, för vem vet... det kanske kommer imorgon. *biter mig i läppen*
Ialla fall... Jag brukade mer allvar denna gången och det kändes bättre på det sättet, så imorgon blir det återigen ett besök på gymmet och då är det axlar, ben och mage som ska plågas. :P Funderar på om man ska avsluta en jobbig arbetsvecka med lite solning också.

Nu väntar jag på att pannkakorna ska bli färdiga som sambon kockar. :)
Jag är så hungrig att det kurrar i magen.
Men först ska jag in i duschen så man är fräsch när man ska sätta sig och äta. Kanske inte så kul om man sitter vid bordet och luktar svett och unken doft i från gymmet.
 Blä!!




Så här som bilden ovan, vill jag känna mig efter ett riktigt gympass.
Jag får hålla på och experimentera med schemat tills jag hittar det jag trivs med och som jag känner gör någon nytta.
KATEGORI »  | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0