Inte alltid lätt med internetbank

        Tid: 21:02:08 Datum: 2008-11-25
Jag har skickat mail till en fotograf gällande en fotografering på söndag och skulle gå in och betala in en
bokningssumma, via internetbanken. *suckar* Antingen är det jag som är väldigt oteknisk och väldigt korkad eller så är det väldigt krångligt när man ska lägga till en mottagare, för jag fick det inte till att fungera och jag har försökt flera olika varianter... men ingen vill fungera. Nu skickade jag iväg ett mail till tjejen som då ev. ska fotografera oss (beror väl på om jag får iväg den här J*vla bokningssumman eller inte) och frågade henne hur jag ska gå till väga. Nu hoppas jag bara att hon hinner läsa det inom en väldigt snar framtid, så hon inte är för upptagen för då blir jag väldigt ledsen.

Tanken är att vi ska fotograferas vid havet, strax utanför HBg. :)
Där är både en strand och en stor äng man kan ha som bakgrund och så vidare.
Jag hoppas verkligen att det blir något av med fotograferingen på söndag.... annars blir jag väldigt ledsen. :(
KATEGORI » Allmänt | Kommentarer(0)|
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0